יש הרבה חברות מגנטים לאירועים, למעשה, בכל שנה קמות למעלה מ-300 חברות מגנטים לאירועים ברחבי הארץ.

ההבדלים האמיתיים והמשמעותיים ביותר בין חברת המגנטים, הם:

  1. הניסיון – חברות מגנטים רבות הם למעשה בני נוער / חיילים , המעוניינים להרוויח "כסף קל" בשילוב של הנאה, אוכל ואלכוהול. לאותם צעירים אין את הניסיון הדרוש על מנת לצלם מגנטים, צילום מגנטים למעשה, לא שונה מצילום אירועים , מדובר בצילום בתוך אולם, המצריך ידע רב בתחום הצילום ושנות ניסיון רבות.

דבר שעלול לקרות הוא שבמידה ואתם תיקחו צלם מגנטים צעיר ללא ניסיון, המגנטים ייראו לא טוב, הקומפוזיציה של התמונה לא תהיה טובה, התמונה תצא כהה (כי רוב צלמי המגנטים ללא ניסיון מצלמים במצלמה על מצב "אוטומט" שזהו לא המצב האופטימאלי לצילום באירועים), התמונה לא תהיה בפוקוס בכמות ניכרת מהתמונות. והסיבות עוד רבות..

אגב – יתרון נוסף ומשמעותי הוא שצלם אירועים מקצועי (שמצלם את המגנטים) יוכל להוציא מהמצלמה  תמונות מקצועיות ומדהימות שתוכלו לעשות בהם שימוש נוסף מלבד המגנטים.
זכרו – צלמי האירוע ששילמתם להם קרוב ל- 10,000 ₪ מתמקדים בכם ולא באורחים שלכם, מי שבאמת מתמקד באורחים זה דווקא צלם המגנטים.

לכן מומלץ לראות עבודות של צלם המגנטים לפני שסוגרים עסקה.

למי כדאי לקחת צלם מגנטים ללא ניסיון ?

אנחנו היינו אומרים שלא כדאי לקחת צלמים כאלה, עדיף להשקיע עוד 100-200 ₪ ולהשתמש בשירותיה של חברת מגנטים וותיקה עם ניסיון וצלם אירועים מקוצני.

אבל, אם בכל זאת – החלטתם להתפשר ולקחת צלם מגנטים בינוני, עשו זאת באירועים לא משמעותיים עבורכם

  1. איכות המגנטים –  מאוד חשוב להקפיד על איכות המגנטים, היום רוב המגנטים דוהים, ואין טעם  הזמין מוצר שלא יהיה שווה כלום בעוד חודשיים שלוש, להפך, זה סתם יבאס את בעלי השמחה ואת המוזמנים, שהמזכרת שלהם דהתה.

איך מוודאים שמגנטים לא ידהו ?

וודאו כי חברת המגנטים שאתם מזמינים תשתמש בחומרי גלם איכותיים להפקת המגנטים, זה אומר שיש צורך להשתמש במצרים הבאים:

נייר פוטו איכותי בעובי של 180 גרם ( לא דק ולא עבה יותר – נייר דק יותר לא יספוג את הדיו בכמות המומלצת, ונייר עבה עלול לגרום לכך שהמגנט יתקלף ממארז הלמינציה בעתיד)

מארז למינציה – חובה להשתמש במארזי הלמינציה לצורך הגנה על התמונות ועל המגנט – מגנטים ללא למינציה יצהיבו לאחר מספר ימים על המקרר וכעבור מספר חודשים ידהו לחלוטין עד כדי שלא ניתן יהיה לזהות את האורחים שמצולמים על המגנטים.