מגנטים ליום נישואים

אם אתם נמצאים במערכת יחסים מחייבת, אתם בוודאי יודעים כי שמירה על חיי נישואין דורשת המון השקעה, כמו גם מתן יחס לבני הזוג וחגיגת הדברים הטובים וציון האירועים החשובים בחיים.

זוגות אשר חיים יחדיו שנים רבות כמו גם אלה שבאו בברית הנישואין לפני זמן קצר: רוצים לחגוג את היותם יחד, את הזוגיות ואת קן האהבה שלהם בכיף. בכך רבים מתכננים ערב רומנטי לבד, או עם חברים ובני המשפחה.

כיצד מתכננים יום נישואים?

מי שרוצה לחגוג את השנים היפות והרומנטיות בחייו, יוכל לארגן יום נישואין במגוון דרכים, בעוד שרבים יבחרו לתכנן את היום המיוחד באמצעות ארוחת ערב רומנטית, או ביום כיף עם בן או בת הזוג.

לעומת זאת, ישנם שירצו לחגוג את שנות האהבה עם המשפחה והחברים הקרובים. במקרים כאלה יש למצוא לוקיישן לאירוע שתואם את מספר המוזמנים, לבחור חברת קייטרינג או להכין כיבוד מבעוד מועד. נוסף לכך יש לעצב את המקום כמו גם לשכור צלם לאירוע שיוכל לספק מגנטים ליום נישואים.

מדוע דווקא מגנטים?

בעשור האחרון הפכו תמונות המגנטים לחלק בלתי נפרד מהאירועים המשפתיים, צלמי מגנטים מספקים תמונות שמודפסות בעת האירוע על גבי מגנטים בגדלים שונים (הגודל הפופולארי הוא בגודל 7/10). בכך האורחים יכולים למצוא את התמונה שלהם שצולמה באירוע ולקחת אותה עמם כמזכרת מיוחדת.

מלבד זאת, בעלי האירוע יכולים לצבור זיכרונות באמצעות צילומי מגנט, תוך שלאחר קבלת התמונות: ניתן להצמיד את המגנט לכל אלמנט מתכתי, החל מדלת הכניסה ועד למקרר, או ללוח מגנטי עליו ניתן ליצור קולאז' מקסים!
דרך אגב, יש צבע מגנטי מיוחד שצובעים איתו את הקיר והופך את הקיר למגנטי – פתרון נהדר למי שיש הרבה מגנטים ורוצה לקשט את הקיר 😊
צבע כזה ניתן לקנות בכל חנות לחומרי בניה.

בחירת צלם מגנטים ליום נישואים

אם אתם בוחרים באטרקציה כמו צילום מגנטים ליום נישואים, הרי שאתם מבצעים בחירה נכונה משום שכך אפשר לקבל תמונות מהאירוע על גבי מגנט וגם דרך קבלת הקבצים מהצלם.

כיום ישנם לא מעט צלמים וצלמות המציעים את השירותים שלהם, בזמן שיש לבחור את איש המקצוע המתאים על ידי מתן תשומת לב לסגנון הצילום.
עוד יש לבחור איש או אשת מקצוע איכותיים להם ניסיון בתחום, תוך בחירת חברת צילום שמספקת מגנטים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

באמצעות בחירה נכונה, השוואת מחירים בין צלמים ובחינת הסגנון המתאים לכם, תוכלו להיות בטוחים כי יום הנישואים שלכם יהיה מתועד על הצד הטוב ביותר!

לקבלת עד 4 הצעות מחיר מצלמי מגנטים מקצוענים המספקים שירותי צילום לימי נישואין, מלאו את הטופס הבא: