מגנטים בברית הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות, בעיקר משום שצלם המגנטים משמש גם לטובת צילום האירוע כולו.

ההורים הטריים "מנצלים" את צלם המגנטים לטובת תמונות אווירה ותמונות טקס החינה, ובכך למעשה "חוסכים" צלם אירוע שיבוא לתעד את אירוע הברית.

 

כמה דגשים חשובים להורים הטריים שבוחרים צלם מגנטים לברית:

  1. ראשית, וודאו שיש לצלם ניסיון בצילום ברית, אמנם מדובר באירוע "קטן" בכמות האנשים, אך עם זאת מדובר באירוע עם משמעות גדולה, וחשוב שצלם המגנטים יהיה בעל ניסיון בצילום בריתות.

 

  1. קחו דוגמה: הורים רבים נוטים לאחר לקבלת הפנים של האירוע שלהם עצמם, וזאת משום שיש לקחת בחשבון זמן התארגנות ארוך (מאוד) מהרגיל, מכיוון שעלינו לארגן את התינוק החדש, ולא חסורת סיבות לעיקוב (בטח ובטח כשמדובר באירוע ראשון- כמעט תמיד ההורים הטריים יאחרו) ומה שקורה זה שהם מגיעים בהרבה פעמים לאחר האורחים, ואז אין זמן לצילומי משפחה עם הרך הנולד, וכמובן שאין מספיק זמן לצלם את התינוק בסריית תמונות שישמשו כמזכרת.

 

  1. כל צלם המגנטים להיות אסרטיבי מאוד ולגלות נחישות ולצלם את התינוק ואת המשפחה בכל מחיר, גם כשיש איחור ולא משנה מה הסיבה לכך.

 

  1. פעמים רבות צלמי מגנטים אינם מספיק מנוסים ומוותרים להורים וכך אין תמונות משפחה ואין תמונות של התינוק, נשמע תמוהה נכון? אמן שלא תצטרכו לעמוד בסיטואציה בה אתם מגיעים לסוף האירוע ואין לכם תמונות. אבל ניסיון החיים מוכיח אחרת.

 

  1. דוגמה נוספת היא שעל צלם המגנטים להיות נחוש ומספיק ולוודא שכל המשפחה הקרובה : הורים, סבים, סבתות מצטלמים במגוון תמונות עם התינוק לפני טקס הברית) מאחר ולאחר הברית אין אופציה לצלם את התינוק כי הוא צריך להתאושש מהחיתוך. וגם הורים נמצאים בסערת רגשות והדבר האחרון שמעניין אותם זה תמונות , וכך נוצר מצב בו שוב אין תמונות.

 

  1. ההורים הטריים אומרים לצלם חסר הניסיון "נעשה תמונות לאחר הטקס" מה שבמרבית המקרים לא קורה בסופו של דבר.

 

  1. תמונות מטקס הברית עצמו: על צלם המגנטים להיות קשוב ונוכח לאורך טקס הברית, לעמוד במקום שרואים היטב את הטקס ולא להיכנע לאורחים שרוצים להשתתף ולהיות חלק מהברית ולראות את החיתוך עצמו, פעמים רבות הצלם נדחק לאחור ולא מספיק לצלם זוויות טובות של התינוק, מה שכמובן מהווה פספוס גדול עבור ההורים והתינוק שאין מזכרת מספקת.

 

לסיכום, כשבוחרים צלם מגנטים לברית חשוב לוודא שיש לו את הניסיון המתאים.

 

כמו כן,  תוכלו להיעזר במערכת החיפוש שלנו לאיתור צלמי מגנטים רלבנטיים עבורכם: