לקוחות רבים מחפשים להשקיע סכום של עד 500 ₪, לטובת צלם מגנטים, האמת? שאפשר למצוא! ואפילו לא חייב להתפשר על האיכות. יש צלמים טובים עם תודעת שירות גבוהה שיוכלו לתת מחיר כזה.. אבל  לפני שתחברו צלם כזה, בדקו שהוא אכן מתאים לאופי האירוע ולסיטואציה.

מתי לקחת צלם מגנטים ב-500 ₪ ומתי להתרחק …

במאמר הבא נסביר על 3 סיטואציות אפשריות לצלם מגנטים שיתן  לכם הצעה למגנטים ב-500 ₪

מגנטים ברגע האחרון

לקוחות רבים מחליטים לקחת צלם מגנטים ברגע האחרון, יש כאלה שמחליטים מהיום למחר, ויש כאלה שאפילו מחליטים לקחת צלם מגנטים מהיום להיום. במצב כזה, יכול להיווצר מצב בו הצלם יעדיף לסגור אירוע ב-500 ₪ מאשר לשבת בבית.(בתנאי שמדובר באירוע קטן)

מגנטים לאירועים קטנים מאוד – עד 100 מגנטים

יש אירועים קטנים מאוד שעורכים בין כשעה לשעה וחצי (אירועים שהם בין לבין מה שנקרא), בדרך כל מדובר באירועים מאוד קטנים (ימי הולדת עם כמה עשרות משתתפים, ברית בצהרי היום) צלמי מגנטים יכולים לתת לכם הצעת מחיר של 500 ₪ מכיוון שהאירוע קצר מאוד, ובתנאי שהם גרים בקרבת המקום ומדובר בנסיעה של מספר דקות.

שעות מתות

בהמשך לטיפ הקודם, אם יש לכם אירוע קצר שהוא בשעות מתות יחסית (16:00-18:30) סביר להניח שתוכלו למצוא צלם מגנטים במחיר מעולה, מכיוון שרוב האירועים מתקיימים בערב (19:00 בערב עד הלילה), אם הצלם שלכם במקרה עובד באותו איזור באירוע ערב – יש סיכוי טוב שהוא יהיה מוכן לבוא לצלם את האירוע שלכם, ומשם ימשיך לאירוע ערב.. מה שנקרא – לתפוס 2 ציפורים במכה.

מגנטים "במחיר ספק"

לאולמות אירועים רבים (בעיקר באירועי ברית/ה) יש דיל עם צלמי מגנטים, במידה וסגרתם אולם, יכול להיות שבעל האולם יוכל לעזור לכם לקבל צלם מגנטים שעובד באולם באופן קבוע עם האולם במחיר מסובסד. צלם מגנטים כזה הרבה פעמים יכול לספק עבודה טובה, מכיוון שהוא רוצה להמשיך לעבוד עם האולם, ומצד שני יכול לזלזל בעבודה ולספק מגנטים באיכות נמוכה, להיות חסר סבלנות לאורחים – רק כדי מה שנקרא לעשות את העבודה.

בכל אופן – אם זו הסיטואציה – בקשו לדבר ישירות עם צלם המגנטים, בקשו לראות עבודות שלו והסבירו לו בטלפון את אופי האירוע ואת הדגשים החשובים בעיניכם שתרצו שהצלם יבצע במהלך האירוע.  

מתי לא מומלץ לקחת מגנטים לאירועים ב-500 ₪ ?

  • אם קיבלתם הצעת מחיר של 500 ₪ לאירוע ערב מלא (בר מצווה, בת מצווה, חתונה וכו'..) מומלץ לבדוק היטב את העניין, מכיוון שזה לא מחיר ריאלי.
  • אם אתם מחפשים לחסוך על צלם מגנטים כדי לקבל הצעת מחיר טובה, חשוב לוודא לעשות השוואת מחיר אמיתית ומדויקת בין הצלמים. חשוב לוודא:

מחירון מגנטים לאירועים מומלץ

כמות של 200 מגנטים – 800-900₪

כמות של 300 מגנטים – 1,000-1,300 ₪

כמות של 400-500 מגנטים – 1,300-1,800 ₪

*המחיר הינו לאירוע ממוצע של כ 4.5 שעות.